+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Wednesday, May 12, 2010

Dah Nasib


pagi tadi dah lah lambat g keje....pastu pinjam motor abah coz motor hubby ade poblem...pastu aku n hubby otw g keje...tgh2 naek motor dgn udara yang berhabuk dgn asap motor n kenderaan laen...tup2 kat tepi jalan The Mall...gedenggedeng byi tayar moto..pancit ler apelagi...patutla hati aku rase x sedap jerk pagi tadi, n rase malas sgt nak g keje...rupenyer jasdi cam nienaseb ler dekat ngan perhentian Putra...aku naek tangga trus duk kat tepi walkway Putra...kalu ade sape2 nampak seorang pompuan berbaju kurung purple putih bertudung itam kat c2...itu akulah tu...tunggu hubby g kedai repair tayar kat area2 c2....nak dekat 45min gak ler aku nunggu...gila lama tu...so masuk opiz pon lambat ler rini.....eee...sik merah n lmbat jerk...sampai opiz nengok kawan aku xde n tgh makan...naseb ler die bawak bekal...kalu nak g beli alamak tunggu tengahari ler...hubby lak...ade jerk org kol sebab lamabt datang opiz...nak wat camno erk...Dah Nasib...eee...nape la sejak akhir2 niey rase busan nak keje...dah x mcm dulu....environtment x xsebez dulu...entahler...selagi ade rezeki kat sini...selagi tu aku keje...

2 Comments:

  1. atty's said...
    insyallah ..ade hikmah kot..ngn apa yg terjadi..
    Farra Rizal said...
    tq MY FWEN

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here