+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Tuesday, May 11, 2010

Malunyer...


hari Jumaat lepas mase g C4 yang aku citekan kat korang en3 lepas...aku nak timbang berat bdn Sang Arjuna aku pon nak timbnag gak...malu aku...berat naek mendadak...waaaa....malu nak tunjuk kat korang...tapi nak tunjuk gak...


ni resit timbang aku n hubby....napelah aku niey kuat no mkn...hihihihi



azam tahun nie ingat nak kuruskan badan...tapi hampeh...hangat2 tahi ayam jerk...

hubby pon skg kuat no makan....x pe tu tnda bini pandai jaga...hihihihi

5 Comments:

  1. Mama Awisy said...
    takpe usaha lagi..
    mrs.ecam said...
    kui3 ayat sdapkn ati ek...klu hubby x kompelin lg ok la 2...x pong klu die kompelin ckp la kt nk tmankn die jek...x kn la bdn die nk naik sowang2 kn...bek due2 naik...br shati sejiwa...hekhek
    atty's said...
    kty ni pun bila tah nak diet..huhuhhuh
    akmafaizal said...
    salam perkenalan...

    tak yah malu2..takde sape tau pun..tp dh published,1 malaya dh tau la plak...huhu :P

    minum air banyak2 k..jangan makan malam2 tau..Insya Allah, bole kurus.
    Farra Rizal said...
    tgh berusha niey...tapi hubby ckp kt dah gemuk...waaaa....

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here