+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Tuesday, May 4, 2010

Jammed yang membosankan


hari niey datang opiz dengan jammed gile...dari jinjang sampai ke KL...igt jem sebab ape...rupanyer ade lori rosak kat depan stesen KTM Mara...busan aku hari2 mengadap jem...kalu
jem memanglah bole celah sana, celah sini kalu naek moto...tapi baru jerk nak celah kiri...tup2 keta kat depan dengan x bagi signal trus masuk...geram gile aku...pastu wat muke selamba....memang xde perasaan betul org yang bawak keta niey...x kirala pompuan ker lakiker,mudaker,tuaker,cinaker,melayu ker india ker..ape2 kaumker.....semua sama...bengang tol...macam x tau undang2 jalan raya...sebelum nak masuk kiri kanan tu tengoklah dulu ade motor ker x...ni maen redah jerk...dah takut motor langgar bontot keta baru nak bagi singnal...bengang tol orang camniey...hubby bawak pon bukan laju sangat pon...tapi driver keta macam xde perasaan...tau pentingkan diri sendiri...pastu x reti angkat tangan lak bile dah wat cam2...kekadang x kena pada aku n hubby pon...bile kena pada pembonceng moto yang laen pon aku bengang gak...sebab aku pon gi balik naek motor...x tauler nak cakap camner...yang penting aku selamat pegi selamat balik...

P/S : Lu Fikirlah Sendiri

4 Comments:

  1. mrs.ecam said...
    erkkk aku memahami sbb aku pong naek mto n kekadang nek kete...bile nek kete nk cilok aku xtra hati2 sbb bile nek mto de kete cilok tnpa bg signal mmg aku hangin gile...dh bnyk kali n xcident sbb kete nk tuko lorong x bg signal...tp so far alhamdulillah x smpi la xcident...nyaris2 jek...huhuhuhu
    Meera said...
    jem mmg gile ouh. tengss. dropping by :)
    Anonymous said...
    bnci tul kan hari2 nk kene tempuh jem ni..
    huhu
    Farra Rizal said...
    memg pon...rase nak terbang jerk...tpi kalu ramai org nak terbang jem plak ruang udara kite..hehehehe

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here