+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Monday, April 26, 2010

Layout : Berminat...cepatler emel..


skang baru ada idea nak post ape...hehehehe...cite pasal layout muke sendri yang aku story minggu lepas...hanya sorang jerk yang emel kat aku..iaitu...jeng..jeng..jeng..Usagi@Jeda...gambar yang dibagi comel2 sangat...so...tunggu ye dik...akak OTW nak wat layout tuk awak...hehehe...kena amek masa sket, dengan kebizian di opiz, akak terpaksa curik2 mase..hihihi...tapi x delah lame sangat awak kena tunggu...so...ade sape yang berminat lagi x???cepat2...n kalu dah siap layout tuk Usagi@Jeda niey...aku akan mengupload di blog niey tuk tatapan korang...tapi 1 contoh jerk...k...tu tujuan pendapat korang jerk,sama ada lawa ker x bagi korang..dan disebabkan Usagi@Jeda orang yang pertama berminat dan bersungguh2 aku hadiahkan 3 layout tuk adik niey...hehehehe...jangan jelez tau...k...sesapa yang berminat leh emel kat aku erk...farisha0505@gmail.com

p/s: yang berminat emelkan gambar,jenis kolum (2,3 atau 4 kolum) dan tema warna blog anda

8 Comments:

  1. Anonymous said...
    akak pon minat gak..camne cara2nye fara????
    Farra Rizal said...
    akak bagi gambar2 akak tau gambar familyker...jenis kolum blog dan warna tema...
    eB ezrin said...
    eh boley ker?... cam best jer?... camner?
    Farra Rizal said...
    akak bagi gambar2 akak tau gambar familyker...jenis kolum blog dan warna tema...
    kyungie said...
    heh macam best!!! nk2....

    kene bagi e-mel ke???
    Anak Wak Yat n Kak Som said...
    wahhh.... dpt free bnyk to wooo.... wahwah.. nangis berguling2 ni... hehehe
    Farra Rizal said...
    nabila bagi gambar2 nabila tau gambar familyker...jenis kolum blog dan warna tema...2 yg pentg...n akak pn dah bg syarat2nyer kan??
    Anonymous said...
    salam mama icha.saya nak juga layout ni.nnti saya email k.
    saya tag mama icha dlm giveaway
    http://manja-kusayang.blogspot.com/2010/05/imanina-cute-giveaway.html
    terjah cepat tau!!!
    tqvm....

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here