+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Monday, April 19, 2010

Al-Fatihah buat Achik Spin


Al-Fatihah buat roh allahyarham Achik Spin


Semoga rohnya dicucuri rahmat..

sebenarnya aku x percaya langsung achik spin meninggal dalam kemalangan...pagi tadi mase hubby beli paper kosmo baru aku percaya...mula2 terkejut...tapi dah itu takdir allah...allah menentukan segalanya...semalam aku baru tengok video klip achik ngan nana kat astro @15...hati terdetik cakap "nana dah bercerai ngan faizal,harap2 janganlah achik bercerai dgn wife die,anak pon kecik2 lg"..x sangka bile aku dgr n bace berita achik spin maut dalam kemalangan...aku terkedu gak...rupanya allah dah tentukan segalanya yang achik spin bercerai mati dengan wife die...Innalillahhiwailaihirojiun...tengahari tadi tengok melodi...aku sedey gak tengok wife n anak die...sedey sangat...sampai air mata aku kuar sebab terharu dan sedey...dan tibe2 aku teringat andai hubby pergi dulu aku x mampu hidup di dunia niey...Ya Allah kau jauhkan lah orang sekeliling ku yang aku sayang dari segala keburukan..
AMIN

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here