+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Tuesday, April 27, 2010

Kenapa?..Mengapa?..Apa?..

Kenapa tajuk en3 aku camniey...coz aku dah rase badan aku dah gemuk...oh tidak...maybe disebabkan menyusukan Icha...baju pon banyak yang pakai cam balut sarung nangka...hukhukhuk...sedeynyer...sebelum kawen badan rase ringan...berat pon x sampai 55kg...skang...wah...opsss...malu nak bagitaw...tapi nak bagitaw gak...64kg..gemukker???.eee...malu lah...ni soalan tuk diri aku???


Soalan
Kenapa ko leh gemuk niey Farah??
Jawapan aku : 
cam no x gemuk,kuat no makan...baru makan dah lapo lik...mana x lapo...baru makan terus membuang...waaa...x mo makan lagi...x makan kang gigil badan aku...ingat nak ikut sunah Nabi...makan buah sebelum makan nasi...so makan nasi pon sket...tapi leh gak...

Mengapa ko makan banyak??
Jawapan aku :  
Dah lapo...makan jer lah...x makan lapo..makan x banyak...tapi berulang...hahahaha...(cam x betullak aku niey)...

Apa makanan yang menyebabkan ko rase gemuk??
Jawapan aku :
Aku suka makan ayam..xde lauk ayam x leh nak makan...x berselera..n kekadang pas makan pon aku makan lagi...tu pon kudap2an...waaa...gemuk cam niey

pepon>>>padan muka ko fara...dah tahu badan dah naek makan banyak lagi...

kata2 semangat buat diriku :::> Semangat....berusaha tuk cantek...wah gitu...


2 Comments:

  1. ::cdot the dot:: said...
    laaaa...ok la tuh, mana ada gemuk??
    [[iidyLL_iceneSS]] said...
    tebus tagged utk kmu..
    hihihihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here