+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Friday, April 23, 2010

Alhamdullilah...


Alhamdullilah...


Dah sampai hari Jumaat...esok lusa cuti....bile cuti dapat ketenangan sangat...biarpon waktu cuti aku x g mane2...duk maen ngan Icha n bersama hubby n family...skang niey kalu cuti pon pyh tol nak mengemas umah...memandangkan Icha yang lebey rajin mengemas...hahaha...rajin cam aku ler tu...mamanyer mengemas...die pon sebok nak mengemas...kemas camner pon umah...kalu ade anak kecik lasak cam Icha...dah tentu bersepah gak...sebab tu aku kemas umah suke kemas malam2..tunggu die tido nyenyak baru ngemas...kalu x sik nak menggantung jerk...dah naek lenguh tangan dan badan2 den...pe pon demi anak ku tersayang aku x kesah badan saket camner pon...yang penting Icha tido dengan lena....


MySpace



erm
...
hari niey hari Jumaat...bos2 n pegawai kat opiz aku niey ramai yang gi kursus kat Cameron...keje ade yang dah setel..yang tinggal pon 1 ,2 keje...tu pon kena tunggu kakak yang same wat keje ngan aku nie lik dari kursus...ni tgh xde koje lah niey...so ape lagi...update blog ler...


MySpace

...
slalunyer hari Jumaat niey, ramai kaum2 pompuan bershopping n kuo bjln...so aku males...dengan kekurangan kebajetan...aku duk jer lah opiz...duk maen game ker, bace paper ker, update blog ker,hhaaaa....TIDO la,pelagi...


MySpace

6 Comments:

  1. makdara terdiva said...
    selamat berhujung minggu Farra...

    akak dah folo blog ni..
    Siti Ruhayu Ab Rahman said...
    salam ziarah dr sis utk awak...
    sweet family...i like,

    nak ramai follower? search dlm blog kak, segmen ben ashaari...insyallah, ramai yang follower awk..
    sekamar rindu said...
    salam...

    terlalu unik blog puan ini...best..

    mohon izin follow..sudilah kiranya follow my blog..
    aRoL said...
    Alhamdullillah..keluarga bahagia..
    nza said...
    salam.....kesiannya, apa dh jd dgn blog lama fara...???

    Icha dh mkn besar n mkn pndai la dia tolong mengemas tu...hi.hi.hi..
    Farra Rizal said...
    tq...terharu sgt dgn wish uol///
    mak dara : tq so much

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here