+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Wednesday, April 28, 2010

Mengenang Waktu Dulu...

Tajuk aku nie bukan nak mengenang waktu zaman mak2 kite tau...tapi nak mengenang waktu aku belum berkahwin dengan Sang Arjuna pengarang jantung hatiku ini...mase lom kawen macam2 hal berlaku...cerita sedeh,cerita suka duka dan macam2 lagiler....xleh cerita panjang2...biar menjadi rahsia antara aku dan Sang Arjuna...bile nengok gambar waktu bercinta dulu (walaupon x banyak gambo)...aku tersenyum sendiri...seronok sangat...tapi paling yang aku seronok sangat tengok waktu aku lum kawen...badan aku kurus...rase nak kurus cam waktu niey...hua..hua...adakah boleh???Malaysia boleh...aku pon boleh...waa...antara gambar yang aku maksudkan

....

....

....








comey x picca aku ni..
hihihi...nak perasan sekejap..huahuahua

p/s : saje nak wat entry niey coz x tau nak post cite ape...

1 Comment:

  1. Marsita Ishak said...
    thanks r sggah kt myavonclicks.blogspot.com, jom jd follower kt myownclicks.blogspot.com

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here