+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Thursday, April 22, 2010

Icha dah Tumbuh Gigi...comeynyer...



payah tol nak tangkap gambar permata hati aku niey...kalu tangkap pon kena pose candid...ni gambar candid Icha yang paling comel aku rase...cos mase niey die maen cak2 ngan aku...aku geram tengok die wat cam2 aku pon amek kamera n then klik...nampak gigi die..sebenarnyer tujuan aku nak tangkap gambar gigi die...tapi sampai tahun depan kot x leh nak tangkap...nak tangkap mase Icha tido langsung x teringat...mane x nyer aku pon tertido skali...last2 dua2 terbongkang...hahahaha...x lawak pon kan...1st time dapat tahu icha tumbuh gigi mase die ketawa n wat mimik muke mata sepet...nampak putih kat gusi...n sakang Icha ade 6 batang gigi...4 batang kat atas,2 batang kat bawah...tapi cepat tol Icha tumbuh gigi...x sampai sebulan...segala pasal Icha semua cepat...dah sakang Icha dah pandai sebut...mammammamimmikmimmik...faham x maksud niey...hahaha...maksudnyer...mama nak mimik...hahahaha...pandai gak aku bahasa budak2 erk...hihihi...mimik tu maksudnyer menetek dalam bahasa jawa...i kan orang jawa...hihihi MySpace

3 Comments:

  1. mrs.ecam said...
    salam...
    eh org jawa jugakah??? hikhik....jawa mne nih???
    Farra Rizal said...
    a'a...org jawa bugis...my dad bugis...my mum jawa johor...jawa ngetir...
    NzA said...
    comey jerrr icha sengeh...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here