+++ Amaran +++

Dapatkan kebenaran tuan punya blog dahulu sebelum anda mengCOPY apa2 maklumat dari blog ini.
Harap Maklum

♥ Madah Ori dariKu ♥

"Bukan senang untuk memahami seseorang....tetapi cubalah untuk memahaminya supaya seseorang itu tidak terasa hati dengan kite"...

" Belajarlah mempercayai pasangan kite walaupon di hati kite tersirat beribu prasangka, kerana percaya itu adalah tangga kebahagian"

" Cinta pada pasangan lahir dari hati yang ikhlas dan dari hati yang ikhlas itulah timbulnya kebahagiaan"

Friday, April 30, 2010

Cocoa Collogen

Aku teruja gak bile kakak aku bukak website mengenai Cocoa Collogen..mane x nyer rase terpengaruh bile kakak cite pasal kesan dari minum cocoa collogen niey..nak tahu lebeh lanjut ...KLIK disini...

antara kebaikan Cocoa Collogen niey..

Kembalikan Keremajaan Wanita



* PRODUK HANGAT DIPASARAN

1 set @ RM59.90 sahaja (FREE POS)
* pssttttt.... nka harga murah leh sms liena yer 012-2595 806, serius buyer ajer ok..

untuk stok sebulan @ 1 SACHET sehari


Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman…
Koko Pracampuran… adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:

* Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit

* Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri

* Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung

* Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda

* Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan

* Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

Kebaikan dan khasiat

1. Membantu mengimbangi hormon

2. Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut

3. Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit

4. Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung

5. Melambatkan proses penuaan

6. Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri

7. Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah

8. Mencerahkan kulit secara semulajadi

9. Memberikan tenaga

10.Membantu mengurangkan keguguran rambut

11.Melancarkan peredaran darah dalam badan

12. Mengimbangi berat badan

13. Meningkatkan daya penghadaman

14. Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

semalam dengan excitednyer...balik keje kakak bagi Cocoa Collogen kat aku...n trus aku cube...bile minum breast aku rase len macam..n hari niey badan rase fresh...cume ngantok jerk payah hilang..biasaler Icha kuat menyusu...so wait n see ape kesan pada diriku nanti...waaaa...tapi aku takut tang breast tu makin besar n montok...pepon...ade ker sape2 minum Cocoa Collogen niey???citeler sama2 kesan korang minum air niey...

Semua wanita berumur dari 20tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini


2 Comments:

  1. Fane Davis said...
    blog kamu syok lah!!
    tapi macam na nak jadi follower ne??boleh ka??
    lionteen said...
    lionteen ley ni..
    umo da 21..hehe

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails
Get This 4 Column Template Here
Get More Templates Here